söndag 8 maj 2011

weekend

slut, slutare, slutast?
Ha varit full rulle i helgen och nu känns det som ett par tändstickor skulle varit välbehövligt. Eller så går jag och lägger mig riktigt tidigt ikväll. Tidigare än vanligt alltså.
Helgen har beståt av att titta på fotboll me syster, vi spanade på grabbarna våra som spelade.
Haft en trevlig middag hos mor & far. Pussat på min kära kisse Frasse, jag HATAR tanken att veta att varje gång man såg han(igår & idag) så tar man farväl varje gång...................
Han är 19 år, haft ett riktigt bra liv. Inte många katter som haft det så bra som han. Men det är förjävla lessamt. Det är en familjemedlem. Min älskade lilla vän.

Fick låna mor& fars bil då jag var på besök där igår också, jag & N drog på IKEA idag och fyndade möbler till ny läggan. Så vi ha varit i ny läggan på eftermiddagen och skruvat upp hälften av grejjerna iaf :)

Tar vi resten under veckan och dom stora möblerna till helgen.
Nu väntar en vecka me jobb... snart semester, snart semester. Ska ha det som mantra :D

Min fina dam nedan också har fått en tid att bli kastrerad också, den 7e juni! Vi ha ju bokat fler tider sen innan också men hon har alltid lyckats löpt då dagen har kommit, smart kisse?
Men nu i veckan tyckte jag riktigt synd om henne, hon såg ut att slita så hemskt ont då hon var i höglöpet så jag ringde till vetrinären och frågade om dom kunde skriva ut p-piller åt hon. Dels så hon slipper löpa tills det är dags, men även så vi vet till 100% att vi kan göra det på den bestämda dagen med. Jag vet att man inte ska ge p-piller till en katt, att det är skadligt i längden.
men nu äre bara i en månad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar