söndag 29 maj 2011

söndagsångest

Ja......någon söndagsångest har man inte idag iaf! Ser inte röken av ngt sommarväder än men fy fasen va skönt det är å vara ledig.
Igår var det en händelserik dag för min lilla kisse Selma, hon och jag tog vårat pick och pack och åkte ut till mor & far min. Gick hur bra som helst för henne att åka bil. Blir nog lovande det hära, tänkte ja ska vänja henne ordentligt att åka bil så ska vi vara där ute en helg dag kan hon givetvis följa med. Men även om jag och Niklas ska på semester så kan hon få vara där, grymt!

Igår kväll vart den en lugn lördag, jag och Niklas delade på en flaska rose´ och tog de lilla lugnan.Mys.

Idag är det morsdag och min morfars födelsedag <3

Å ikväll är vi bortbjudna på middag med hos Rikard och AK med. trevlisch!

(hos mor & far)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar